Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

vineri, 30 ianuarie 2009

Studentii este prosti.

Nu este posibil sa se faca recalcularea notelor de la examen? Notele sunt incredibil de mici si momentan nu am auzit de nicio nota peste 6. Tind sa cred ca s-a produs o eroare la evaluarea testelor si rog daca este posibil sa se faca o reevaluare.Asa s-a intamplat si anul trecut la Matematici aplicate in economie si apoi notele s-au marit cu mai bine de doua puncte in urma reevaluarii.

totusi ce se urmareste prin examenele astea in urma carora se obtin note atat de mici? Daca vrei sa fii un student constiincios si sa te pregatesti ca sa treci cu brio de un examen... ajungi sa-l sustii intalnind niste intrebari destul de subiective, probleme pe care nu le-ai rezolvat la curs/seminar si la examen te chinui sa-ti dai seama cum se fac... si in final... primesti raspunsul... ai o nota care te demoralizeaza! 

ar trebui sa se ia in considerare si ceea ce dorim noi, si sa recalculeze lucrarile, notele sunt imposibile!!

sunt de parere ca ar trebui sa facem o greva ...:) pentru recalcularea notelor...altfel nimeni nu ne baga in seama!!! VREM RECALCULARE!!!

Dar… a depus cineva contestatie?

Studentii este prosti. Nu toti. Doar aia mai bovini. Aia care pun cornul ca nu sunt luati in cosideratie cand isi varsa furia pe Portal ca nu si-au invatat. Aia care, in loc sa depuna o contestatie, folosesc forumurile pentru a cere explicatii profesorilor. “Sa ni se spuna variantele corecte de la grile”, pretinde unu’ care, probabil a picat. Dupa ce pica si contestatia, o sa-se duca in camin si o sa se roage sa nu se schimbe grilele intre sesiune si restanta, deoarece, daca va bea bine, o sa-si aduca aminte ce i-a dat. Desigur, daca si citeste manualul.
Studentii este prosti. Nu toti, dar prostia asta merge mana in mana cu tupeul si cu pretentiile. La FEAA am constatat ca e proportionala cu pozitia pe care speri ca o s-o ocupi dupa ce termini facultatea. Rar i-am auzit pe cei de la ECTS (si-s multi!!) pretinzand ceva. Sau chiar conta sau afaceri internationale. In varf sunt managerii si marketerii. Nu toti. Doar unii. Cei care au luat in serios partea aia din capitol in care li se vorbeste de avantajele buldozerului siret. Eventual ii vedeti citati in ziare ca anul trecut: Student fara experienta, solicit angajare. Sub 800 euro nu discut.
Studentii mai este prosti (nu toti) pentru ca nu stiu sa citeasca printre randuri. Sa se informeze. Vede conspiratii si atacuri; replica la nu se poate asa este “FEAA”, sau “Romania”. Daca ii spui ca pentru o contestatie la contestatie mergi in audienta la prodecan, lui ii e "scarba de FEAA", in loc sa vada ca i s-a spus cum se procedeaza. Iar daca ii spui ca nu la secretariatul decanatului se depun contestatiile, ci la profesor, este "satul de birocratia din Romania". Si peste tot, daca nu i-ai raspuns acum, nu-l bagi in seama. Nu conteaza ca mai sus pe pagina sunt instructiunile. Doar n-ai vrea sa aiba timp sa le citeasca.

Sa nu fiu inteles gresit. Greseli se fac. De o parte si de alta a catedrei. Grilele sunt corectate automat. Greseste scannerul, greseste studentul care nici buline nu stie sa completeze. S-a intamplat sa greseasca si profesorul care a furnizat raspunsurile softului. Si ca unul care a depus contestatii la viata lui, sustin pe oricine crede ca e nedreptatit. Si-i arat si posturile in care explic cum se procedeaza, ii arat si revista in care scrie care sunt pasii de atac. Dar este o diferenta intre a cere si a pretinde. Si il inteleg si pe cel care face contestatie pentru 5 sutimi, indiferent pentru ce-i trebuie acei sutimi. Dar nu-l inteleg pe buricul pamantului.

ale cui greşeli?
Următoarea opinie este strict personală şi nu este în nici un caz un răspuns oficial FEAA: 

Cereti! Pretindeţi chiar! Acum!! Aici!!!! Vreţi răspunsuri. 
Soluţia este chiar în faţa voastră dar sunteţi prea supăraţi să vă mişcaţi să faceţi ceva. Preferaţi să staţi acasă, să va plângeţi că nu vă ia nimeni în seamă lamentările, să priviţi scârbiţi spre FEAA şi să criticaţi lipsa de raspuns pe portal.
Sunteţi nemulţumiţi de note?!? Faceţi contestaţie! V-au trebuit 35 de lamentări pentru a ajunge la concluzia asta. Ce aţi fi vrut să vi se spună? Că s-a greşit la corectare? De unde să se ştie asta? Recorectările se fac în urma contestaţiilor. Aşa s-a făcut acum, aşa s-a făcut şi la exemplul ăla cu matematica. Faceţi contestaţie! Nu sunteţi mulţumiţi de rezultat? Citiţi regulamentul, întrebaţi la secretariat, obţineţi audienţe, mergeţi mai sus. Aveţi mecanisme.
Cât despre generalizări la nivel de FEAA şi/sau alte cadre didactice, exemplul ăla pe care toată lumea îl flutură cu Matematica arată că atunci când se raportează o greşeală, se investighează.
NIMENI însă nu este obligat să vă răspundă la nimic, nicăieri, atâta vreme cât există un mecanism care să se ocupe de reclamaţii.

21 de comentarii:

  1. Studentii este si agramati. Nu toti. Doar unii. Cei care posteaza, eventual in zona de intrebari adresate secretariatului/conducerii:
    "
    dc pe sims am 4,89 si la evp am 5 pe portal nui corect....asta insemna k nu am intrat in examen??
    "

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mugurel,
    Da-mi voie sa te contrazic din punctul de vedere al unui om care a facut contestatie si care nu vine la examen doar ca sa deseneze niste buline ai sa spere ca o sa ia! Contestatiile la FEAA sunt pur formale! Calculatorul nu greseste;el citeste aceleasi buline de fiecare data! Dar ce te faci cu grilele introduse gresit(intentionat sa neintentionat) in baza de date? Cand am contestat baremul mi s-a spus ca asa ceva nu este posibil; ca grilele sunt corectate dua bareme corecte! Asa ca studenta fiind, am ajuns in tristul stadiu de a invata mecanic grilele care sunt in contradictie cu ceea ce scrie suportul de curs si asta pentru ca imi TREBUIE acea bursa de studiu! Sunt nevoita sa stau sa ma gandesc, nu la care ar fi raspunsul grilei(cum ar fi normal si corect, de altfel) ci sa ma gandesc la oare ce ar putea sa se refere profesorul cand a facut grila! Recunosc, nu toate examenele sunt asa; dar majoritatea este enorm de covarsitoare!Anul asta din 6 examene, 5 au fost sub orice critica...5 examene la care m-am intrebat de fiecare data ce se urmareste cu subiectele alea enorm de grele! 5 examene la care am note mediocre si nu cauza faptului ca nu am invatat sau pentru ca nu ma duce capul...
    I think, sometimes it is too much!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca nu pot crede ca peste tot contestatiile sunt pur formale, Andreea. Nu pot crede pentru ca, dincolo de exemplul cu matematica, chiar si pe portal sunt persoane care la recorectari au primit note prea mari (zic colegii - vezi Finantele Intreprinderii).
    Bineinteles ca secretara o sa-ti spuna ca "calculatorul nu greseste". Chiar si unii profesori mai scot "calculatorul nu greseste" in fata. Nu conteaza, depuneti contestatii.

    Problema postarii asteia nu este inutilitatea contestatiilor. Ci ca inca nu s-a ajuns acolo, s-a programat scandalul preemptiv. Iar lovitura asta preemptiva nu este deloc buna, pentru ca profesorul in cauza (dna C.) este in stare sa-i cheme pe fiecare la cabinet sa le arate ce-au gresit. Iar aceeasi profesoara era in stare sa le fi dat un punct in plus, pe care acum sa-l piarda.

    Voi posta aici raspunsurile la contestatii, cand vor veni.
    Dar in comentariul urmator am sa pun un schimb de replici intre studentii care s-au plans de note si profesorul coordonator al disciplinei respective.

    RăspundețiȘtergere
  4. STUDENT: Buna ziua! Am incercat sa imi explic cum a fost posibil sa fie note asa mici tocmai la persoane care stiu ce inseamna merchandising si chiar si'au invatat! Sunt cu note foarte mari de intrare in examen si la examen s'au luat note foarte mici! tare ma tem ca s'a intamplat ca si anul trecut la matematica cand s'a corectat la modulul doi dupa alte variante care au fost intercalate si au iesit niste note dezastruoase! Apoi si'au dat seama si le'au recorectat! cred ca ar trebui sa se faca si la merchandising asa pentru ca foarte multe persoane care stiu toata materia la acest obiect au luat note sub 7, iar cei care se stie k abia au iesit din seminar sau daca au iesit nu au habar cu ce se mananca au luat peste 8..sincer acum,ar trebui reverficate toate!

    PROFESOR:In primul rand notele sunt corecte. In al doilea rand vizavi de afirmatia "iar cei care se stie k abia au iesit din seminar sau daca au iesit nu au habar cu ce se mananca au luat peste 8" am fost si eu curios care este situatia. Pentru aceasta am facut o selectie a studentilor care au obtinut la EVP intre 5 si 7. Rezultatul este in fisierul atasat care nu necesita comentarii [notele luate la evaluarea pe parcurs coincideau cu notele la examen]. Nu neg ca au fost unele grile care "au facut diferenta". Totusi, pentru ca exista mai multe comentarii as vrea sa precizez ca dupa afisarea rezultatelor (sambata) ati avut 48 ore pentru contestatii (48 de ore nu 3 sau 4 sau 5 sau n... zile). De asemenea a existat si un apel al meu pentru o intalnire luni intre 10 si 11.30 la care au venit doi studenti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Studentii nu este neapart prosti! Ei este indolenti, nesimtiti, dezinteresati de materie si interesati doar de a trece. Studenti are ca scop doar o diploma, nu acumularea de cunostinte.
    Repet ce au spus si altii, Invatamantul Romanesc promoveaza MEDIOCRITATEA!
    Toti incearca sa copie, sa cumpere proiecte, sa nu munceasca la proiectele in echipa si se plang de notele din sesiune. Sau chiar mai rau (din punctul meu de vedere)cei in cauza, ajung sa aiba o situatie mai buna decat cei foarte putini care invata, cu interesul cinstit de a acumula, de a intelege ceva.
    Si intr-o alta ordine de idei nu " Studentii este prosti" ci poate naivi sunt aceia care le asculta plangerile si au incredere in ei.
    Cand va fi taxa de intrare la FEAA de 50000- 100000 euro si doar maxim 5 % locuri bugetate, atunci as vrea sa vad studentii cum invata pentru o justificare cat mai buna a costurilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare Livia, ca in viziunea studentilor ei primesc note prea mici pentru cat muncesc. Adevar pari a avea si tu, se promoveaza mediocritatea si fuga dupa note, dar daca nu ai notele ca punct de reper, cum poti stabili o ierarhie? La urma urmei, chiar si cu doar 5% bugetati, scandaluri tot vor fi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Subscriu la ce a spus Livia!Doar ca exista unii care nu au venit la facultate doar pentru diploma! Si ma dau exemplu pe mine! Scopul meu nu este diploma pentru ca aia oricum o iau...scopul meu e sa nu trec ca gasca prin apa prin facultatea asta!Cand invat la un obiect, imi propun in primul rand sa gasesc acel imposibil-de-gasit-de-majoritatea-studentilor "de ce invat asta?"...So far, am gasit! Doar ca, in momentul in care inveti ceva, esti sigur pe ceea ce ai inteles si practica reala iti confirma acea ipoteza, ajungi la examen si dai de niste grile pe care stii "in principiu" sa le faci...si te trezesti ca ai 6 sau 7 pentru ca nu ai estimat bine la ce s-ar fi putut referi un anumit set de grile!
    Si mai vezi ca X care e tamaie si toceste grile are nota la fel de mare ca tine, ti se face parul maciuca in cap!Ti se face parul maciuca in cap cand vezi ca n-ai luat bursa din cauza unor sutimi...Plus ca mi se pare irelevant faptul ca profesorul X a dat un punct in plus la toata lumea sau 2 sau 3...Pana la urma asta nu-mi certifica decat un singur lucru: grilele alea sunt facute dupa ureche...Daca e prea greu pentru PREA multi dintre studenti se pun puncte in plus; daca nu e prea greu pentru PREA multi dintre studenti atunci notele sunt lasate asa...
    Pana la urma, nota aia nu reflecta din nici un punct de vedere ce stiu eu! Si totusi ma poate impiedica sa raman la buget sau sa iau bursa! Comparatiile la FEAA nu se fac in functie de un reper fix cum ar fi normal, ci fata de nivelul de pregatire al celorlalti!
    P.S. Uite la ce ma refer prin grila ambigua:
    In suportul de curs se spune urmatorul lucru:"Autofinanţarea parţială se manifestă în cazul în care se acoperă din resurse proprii o parte din cerinţele de dezvoltare ale întreprinderilor. Autofinanţarea integrală reflectă acoperirea în totalitate din resurse proprii a cerinţelor de funcţionare şi dezvoltare ale întreprinderilor."
    Iar grila suna ceva de genul: Acoperirea in totalitate a cerintelor de dezvoltare a unei intreprinderi din profitul propriu este:
    a.autofinantare partiala
    b.autofinantare integrala
    Luand strict suportul de curs, ai putea crede ca este vorba de autofinantare partiala pentru ca nu pomeneste nicaieri de cheltuielile de functionare astfel incat sa o poti considera autofinantare integrala. Dar ghici care este raspunsul la aceasta grila...Exact! Autofinantare integrala!de ce? :-?? pentru ca scrie in totalitate??? Din punctul de vedere al cursului, acest lucru este irelevant! Si asta este doar un exemplu...
    I rest my case!

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea, la exemplul tau te inseli. Autofinantarea integrala reflacta acoperirea in totalitate din resurse proprii a cerintelor de functionare SI DEZVOLTARE ale inreprinderilor. Asadar, raspunsul b) este cel corect.
    Si asta e problema cea mai mare: nu cititi CU ATENTIE!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonimule, citeste cu atentie grila! Acoperirea in TOTALITATE NUMAI a cheltuielilor de DEZVOLTARE! De cele de functionare nu se pomeneste nimic! Si nici nu spune ca cheltuielile de dezvoltare sunt acoperite partial ca sa fie autofinantare partiala! Deci nu poate fi considerata autofinantare integrala si nici integrala conform suportului de curs!Si tocmai faptul ca exista divergente intre opiniile noastre arata ce spuneam mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  10. O problema similara cu a ta, Andreea, am avut eu la grile la informatica, cand mi se parea ca unele dintre ele puteau fi toate corecte.
    Totusi, astfel de capcane ar fi trebuit acoperite de seminar/laborator (diferentele dintre tipurile de cheltuieli, de exemplu). Sau profesorii, "trasi de urechi" de descoperirea de erori, le vor modifica.
    Insa, grilele alea sunt tot din materie, deci prin ce difera faptul ca informatia ti se cere sub forma de raspuns sau de bulina?
    Mi se pare ca din ultimul tau comentariu problema ar rezida in modul cum fiecare isi structureaza informatia; pe de o parte, cel care vrea sa invete, citeste manualul; stie tot; isi satisface dorinta de a obtine si altceva pe langa diploma. Pe de alta parte, cel care vrea sa riste sa invete selectiv, va citi grile.
    Intr-un sistem perfect, grilele alea vor acoperi esentialul materiei. Personal, risc statutul de "putoare in ochii tai, dar tot timpul am preferat sa citesc grile versus manual, pentru ca grilele imi ofera informatia gata structurata.
    Si mai este si mica problema a evaluarii pe parcurs, unde valoarea celui care chiar stie versus valoarea celui care ghiceste ar trebui sa iasa in fata.

    RăspundețiȘtergere
  11. andreea exemplul tau nu este chiar atat de reusit.tu te legi de un singur cuvant care este omis in enuntul grilei.asta e problmea ta, ca inveti cursul cuvant cu cuvant.eu la prima vedere, cand am citit grila am ales fara sa stau pe ganduri autofinantare integrala. ce era mai clar de atat. "finantarea in totalitate", asta trebuia sa iti dea raspunsul. acolo in curs scrie de cheltuielile de dezvoltare si functionare, insa nu zice ca trebuie sa fie luate amandoua ca reper.pot fi luate separat. sa sustii una din prin autofinantare partiala si una prin integrala.
    mie unul grila asta nu mi se pare deloc ambigua.
    stiu ca nu o sa fii de acord cu ea, insa asta este doar parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga anonimule,
    Nu invat cursul cuvant cu cuvant!Acest lucru imi este imposibil! Incerc doar sa gasesc diferentele intre conceptele pe care le-am invatat, asta ca sa-mi fie mai usor sa gasesc "capcanele" de care vorbea Mugurel!Mi se pare normal sa existe capcane, dar acestea ar trebui clarificate in primul rand in suportul de curs; ceea ce nu este cazul aici!Asa ca eu sunt doar atenta la detalii! Daca suportul de curs nu ar fi carential probabil ca nu ar mai exista grilele "ambigue"! Asa ca am sa fac o presupunere: daca raspunsul din grila ar fi fost asa cum gandisem eu initial, si anume, autofinantare partiala, cine ar fi fost cel dezavantajat? Eu, care am acordat atentie detaliilor, sau tu, cel care ai pus cu ochii inchisi varianta "autofinantare integrala" datorita unui simplu cuvant "totalitate"...
    Oricum, totul se rezuma la puncte de vedere...Si concluzia pe care o trag eu este ca atat cursul cat si grilele trebuie perfectionate!
    Apoi, Mugurel, grilele la informatica nu se compara cu cele de la finante...Spre exemplu, la programare 1(visual basic) nu pot spune ca am intalnit grile ambigue!Acolo nu exista asa ceva...scrii o secventa de cod care ruleaza sau nu si care returneaza ceva! Limpede si clar!Mi se pare normal ca aici sa preferi structurarea materiei pe baza grilelor! E mai comod!Si totusi ce te faci cand nu ai grile?:-?
    Te apuci de curs...Si daca si ala e carential?
    Pe ce baza faci contestatie? Poate ca daca s-ar afisa niste bareme de corectare ai putea verifica unde ai gresit, atunci contestatia ar fi mult mai eficace!
    Personal, vreau sa inchei aici pentru ca oricum discutia asta nu va duce nicaieri...Vorba unei studente de pe portal...La finante s-au luat note mici in fiecare an si asa o sa fie in continuare...n-o sa fim noi exceptia...si am sa mai adaug si ce a spus domnul Zugravu la una din intalnirile pentru programul Erasmus, care mi-a ramas mie intiparit in minte:"Sa nu fiti demoralizati daca, acolo in strainatate nu veti avea aceleasi note ca aici, in tara;ei merg dupa alte sisteme de notare. Din fericire, noi cei de la finante avem grija ca sa mai echilibram acesta disconcordanta."
    Si inca o data, I rest my case!
    Mugurel, scuza-ma daca ti-am poluat blogul cu parerile si comentariile mele...Feel free to delete them!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. (am sa ignor referintele la poluare sau la sters comentariile; daca vroiam filtrare nu permiteam comentarii anonime)
    Cand ma refeream la grile la info, Andreea, nu spuneam de cele la programare, ci la cele de TIA (sau Introducere in Info, cum era pe-atunci), cand te loveai de "Cu wordul puteti:procesa text, procesa tabele, procesa documente word, si numai ultima era corecta, desi eu le faceam pe toate celelalte in word.
    Baza de contestatie mi se pare credinta interna ca ai facut bine. Si mi se pare ca tocmai cei care invata manualul si iau note mici ar trebui sa depuna contestatie. Daca te arunci sa inveti manualul, si te duci cu credinta ca ai invatat, atunci tew poti lua si de gat cu profesoara, sa-ti arate. Nu poti spune ca din 30-50 de grile, toate aveau capcane.
    Eu mai am un motiva sa prefera oricand grilele, chiar daca nu sunt cele care vor cadea la examen: imi ofera un rezumat dintr-un manual pe care poate adorm in timp ce-l citesc. Grilele (finale sau potentiale) ma scutesc de a citi o multime de barbologie, caci cartile trebuie scoase, nu?

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat despre referinta la dl. Zugravu, eu Finantele le-am dat cu prea mult timp in urma sa conteze, dar tu (voi) sa-mi spu(net)i: se poate vorbi de rautate in alcatuirea subiectelor si/sau corectare? sau e doar vorba de socul trecerii de la un examen... usor la unul care chiar este luat in serios?
    Nu cumva Finantele joaca exact cartea pe care ai vrea tu s-o joace, Andreea? Sau in goana lor dupa filtrat cei care incearca sa fure notele, taie si din cei care chiar au invatat?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie nu mi se pare ca Finantele sunt un obiect greu! Pot doar sa afirm ca formularile din curs lasa mult loc de discutie...Iar grilele sunt si mai discutabile! Nu stiu daca e vorba de rautate...Si nici nu stiu daca prin politica generala de filtrare a vanatorilor de note se taie si din aceia care chiar au invatat!Poate ca, or sa ne puna puncte in plus ca sa mascheze notele mici...Dar am sa-ti dau exemplu de la partialul de la finante! Cea mai mare nota a fost 9.30...au mai fost cativa de 7 si de 8...cam 25% de 5 si restul picati! Faptul ca nu s-a luat nici un 10 mie imi spune ceva...Nu pot sa cred ca din 2000 de studenti n-a fost NICI MACAR UNUL care sa fie geniu si sa ia 10! E imposibil! Mi se lasa impresia ca oricat de mult te-ai munci tot nu este suficient! oricat de greu mi-a fost in anul 1 sa inteleg anumite obiecte, nu ma demoralizam...Stiam ca pana la urma, o sa reusesc sa ma "prind" , voi lua si nota pe care o vreau! Dar acum...nu mai am aceasta certitudine...
    Niciodata, n-am avut un sentiment mai pregnant de scarba fata de ceva, cum simt acum fata de facultate. Dar sa speram ca va trece...
    Si daca nu va trece, ma consoleaza un singur lucru : am ajuns la jumatatea drumului, mai am inca pe atat!

    RăspundețiȘtergere
  16. As fi spus ceva de curba lui Gauss, dar asta nu rezolva problema mentionata de tine, Andreea ("chiar nici un 10?!")

    Totusi, nu ajungem la o contradictie?
    Pe de o parte militam pentru un mai strict control al celor care vaneaza notele (adica mai putine grile care pot fi tocite deduse si mai multe subiecte clasice, in care trebuie sa stii mai multe decat la grile ca sa iei).
    Pe de alta parte cerem indurare (adica chiar trebuie sa tocesti litera cu litera manualul pentru un 10?!)
    Linia de mijloc include mult arbitrar (ce i se pare 10 unui profesor i se va parea 8 altuia), si atunci dam in cealalta discutie: de ce nu se aplica aceeasi masura?
    Si stiu ca aici se poate spune "foarte bine, ajusteaza masura pentru o valoare potrivita". Dar atunci cum te mai poti pretinde facultate de top daca masura pe care o aplici nu ii sanctioneaza pe cei care nu stiu?

    RăspundețiȘtergere
  17. Veniti la asachi, caci aici nu se dau grile. Sau interveniti pe langa profesori, sa aveti ca la asachi. Sesizati conducerea, sa se introduca examenul scris. Si atunci, cu siguranta ce stii, aia scrii, intrebarile sunt direct din curs si alta solutie nu ai decat sa tocesti tomul. Si nu grilele.
    Si stiti ce? Este de 10 ori mai greu sa inveti fara sa stii ce iti va pica, decat sa tocesti niste grile.Vorbesc din experienta.
    Presupun ca pe undeva e o nedreptate ca unul care nu a invatat tot anul sa ia nota de sa pici pe spate. Dar asta nu se reflecta in media finala? Eu asa stiu ca media nu este formata 100% din examen. Si atunci presupun ca media reflecta si faptul ca ai tras pe branci la toate seminariile de ai reusit sa intri cu o medie frumoasa in examen.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mugurel,
    Cand m-am intrebat "chiar nici un 10?!" nu m-am referit la faptul ca tanjesc si cersesc nota 10 sau militez pentru curba lui Gauss...Am pus aceasta intrebare referitor la dificultatea subiectelor...Pentru ca, mie, studenta fiind, orice obiect pe care il studiez imi clarifica niste notiuni, niste concepte, un mod de a privi lucrurile...Ca doar de aia le facem...Si inveti, esti sigur pe tine, pe viziunea descrisa in curs, pe acele notiuni si concepte si dupa examen te trezesti cu un 6 sau 7...si te gandesti...Oare ceea ce am invatat eu e bine? Oare ce stiu e bine? Si n-ai de unde sti daca e asa sau nu...si, oricum nu mai conteaza...pentru ca examenul este dat, semestrul a trecut...ceata in capul tau a ramas...si asa, termini facultatea, te angajezi si acolo dai de "cate bordeie, atatea obiceie..."
    Cat despre ce relatase amicul/amica Poizan am sa-i spun un singur lucru...Daca te duci la cursuri, ai sa poti "citi" printre randuri cam ce ti se va da la examen...Cam pe ce se va baza evaluarea finala...Pentru ca profesorii, constient sau inconstient, atentioneaza asupra aspectelor care cad "de obicei" la examen...
    Nu militez pentru evaluarea clasica dar nici pentru cea a grilelor...Militez doar pentru o evaluare corecta si impartiala!
    Dar, acest lucru e imposibil, pentru ca ce mi se pare mie corect, i se pare altuia nejust si asa mai departe...
    Asa ca, imi sustin in continuare cauza: Mai am doar jumatate de drum...

    RăspundețiȘtergere
  19. Comentariul de mai sus e al meu...Eram logata pe contul colegei mele de camera...scuze!

    RăspundețiȘtergere
  20. trebui luat legatura cu basismul de tip pdl, si berceanu sau videanu cand taie copacii din sector

    RăspundețiȘtergere
  21. studentii sunt niste prosti. ba nu, profii sunt niste hoti.
    ce animal e ala, ai auzit ce note mici pune?

    umil, mi-am incheiat si eu de curand evolutia la FEAA. sper literalmente sa nu mai calc vreodata prin corpul B.
    n-o spun cu manie, am fost timp slava domnului sa se sedimenteze parerile mele vis-a-vis de ce este si ce nu este FEAA.
    o spun pentru ca pentru mine tot ce mi s-a intamplat in facultate e istorie.

    o sa incep cu partea rea a lucrurilor. secretariatul. nu vreau sa folosesc cuvinte urate, dar acolo studentul de rand face cunostinta cu functionarul roman de stat..daca nu a facut deja.
    m-am umplut de nervi in multe situatii, aproape ca imi promisesem sa recurg la violenta ca sa ma razbun.
    totusi, azi, detasat fiind de probleme m-as uita in ochii persoanelor respective si le-as intreba: ce trauma ai trait de te-a afectat atat de rau incat poti sa te comporti asa?

    dar sa ne intoarcem la business core cum ar veni.ce nu mi-a placut:
    prima saptamana de facultate este moartea pasiunii, este practic pierduta.
    poate daca ai noroc apuci sa faci cunostinta cu ai tai colegi, daca nu nu.
    din punctul meu de vedere in prima saptamana ar trebui sa fie scris cu litere de-o schioapa pe-undeva ca facultatea e e un exercitiu, un mod de a evolua. nu o vanatoare de note (fie ele de 10 sau de 5).
    de asemenea un alt lucru bine de punctat ar fi ca diploma nu iti asigura un statut de mare afacerist/manager/contabil etc.

    colegii care nu vin la facultate decat ca sa bifeze ceva..
    am incercat sa stau cat mai departe de cei care aveau in repertoriu urmatoarele intrebari:
    "s-o facut prezenta la curs?"
    "cand avem lucrare?"
    "am avut tema?"


    ce mi-a placut:

    multitudinea de variante din care iti poti alege traseul...inclusiv profi la seminar, s.a.m.d.
    aici atentionez potentiali studenti de anul I sa-si aleaga cu mare grija specializarea. sa se informeze bine sa nu regrete mai tarziu.

    portalul, da, tehnic n-am avut niciodata probleme, e f ok sa dai un click si sa nu trebuiasca sa mai faci un drum pana la facultate...

    prezentarile...valabil pentru management/marketing/ects
    o mare sansa sa evoluezi ca speaker..chiar daca uneori va trebui sa ignori rasetele stupide ale vreunui coleg mai slab pregatit ca tine care are el impresia ca e destept daca rade asa, in necunostinta de cauza.

    in incheiere as vrea sa-i incurajez pe toti cei care sunt poate deznadajduiti de toate discutiile sterile despre numarul prea mare de absolventi cu urmatoarele vorbe..

    daca la constructii sau la medicina daca nu ai baza din facultate esti pa..
    la contabilitate sau marketing..e mult mai la indemana sa te perfectionezi.
    important e sa ti se potriveasca.
    succes!




    RăspundețiȘtergere