Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

luni, 19 ianuarie 2009

Chirie

…Si planuiesc sa-mi iau casa curand...
Lasa-ma, mai, cu casa ta, asta este prostia romanului, sa aiba casa lui. La noi nu exista mentalitatea chiriei, toti trebuie sa aiba casa lor. Ma uitam si eu la doi prieteni de-ai mei, dau 1000 de euro pe luna timp de 30 de ani. Dar “au casa lor”! Eu mai am 3 ani de platit la masina, si deja simt ca nu mai suport ideea de a plati rate.
Lasa, ca dupa ce termini ratele la masina asta ai sa-ti faci rate sa-ti iei alta.
Ei…nu cred. Nu, inteleg ca trebuie sa-ti gasesti un fel de domiciliu stabil. Unde stau acum, nu am contract, dar in Bucuresti le rezolvi pe toate cu contract. Asa e cel mai bine. Acum stau intr-un apartament, chiar deasupra proprietarului. De doua ori l-am vazut: la inceput, si cand s-a spart o teava. Dar trebuie facut un contract. Unde am stat inainte am avut contract. L-am semnat, si imediat le-am luat pe gazde de cate o aripa, si i-am dat afara. Au facut aia scandal, au chemat politia, dar n-au avut ce-mi face: a venit politistul, i-am aratat contractul, s-a dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu