Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

joi, 8 ianuarie 2009

(Re)Start

Well, ăsta este! Măreţul nou blog al lui Mugurel. Ştiu că nu e mult, dar măcar acum pot şi eu un html, pot un comentariu anonim, pot sa pun o poză care imi place pe lateral... nu ca la blogul de până acum (insert insulte here). Imi las acolo amintiri, dar, recunosc, abia astept momentul in care 360 o sa faca ca si Yahoo Photo: "we're closing, here's the link for you to export your memories".
Desigur, puţine elemente din litania de mai sus chiar le vedeţi implementate. Dar deocamdată am vrut să încep de undeva, să plec de acolo şi să-mi creez caietul în care să scriu. Mă consolez cu ideea că, la urma urmei, într-un jurnal nu contează aspectul, ci conţinutul.
Gata, mai mult estetic după disertaţie.
Desigur, dacă rezist tentaţiei de-a vedea atâta fundal pufi-semi-roz-bombon pe o chestie cu numele meu în vârf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu