Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

marți, 13 ianuarie 2009

“E recesiune”

—Si s-a mai dus o zi de munca, spuse femeia de serviciu, plimband un teu pe sub biroul meu.
—…
—Uite-asa se duce viatza
—Doamna, stiti ce-i nashpa? Ca se duce fara sa zici ca te uiti in urma si ai fi facut ceva. Uitati-va la mine: n-am stat deloc degeaba azi, dar nici nu m-a dat cheful de munca afara. Pot spune, privind in urma, ca “as fi facut asta sau asta?” Le-as fi facut, dar m-a mancat o lene si o senzatie de “dolce vita incaltata” de numa-numa.
—Eh, asa e luni..
—Ca dumneavoastra credeti ca marti va fi altfel. Sau miercuri ma voi trezi cu gandul: astazi am sa schimb lumea! O s-o schimb: imi iau scaun nou, mai moale si mai pufos.
—Lasa domnu’ Mugurel, ca e recesiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu