Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

vineri, 22 iunie 2007

SIBIU 2007:Episodul 4/4:INAPOI ACASA


Calatoria spre casa n-a avut multe lucruri memorabile. Exceptie face, poate, drumul european Sibiu-Fagaras-Brasov: viteza medie a fost 50 km/ora, deoarece din kilometru in kilometru aparea un semafor temporar pe o zona cu circulatie pe un singur fir. Autostrada e in reparatie, si spre disperarea noastra (care am vrut sa mergem pe o parte si sa ne intoarcem pe cealalta) asta a fost ritmul. Am vazut in schimb, peisaje ca in filmele americane, cu o sosea prin campie, indreptandu-se spre un munte abia zarit dintre nori (a fost innorat tot weekendul). Am cam trecut ca vantul pe soselele de centura ale oraselor de pe traseu, astfel incat, exceptand Fagarasul (care e un fel de Bicaz mai mare si mai frumos) nu prea am retinut multe. Onesti este iar un loc care pare frumos din goana masinii si mi-a parut rau ca n-am avut timp sa stam. Dar si asa, cu doar doua popasuri pentru benzina si pentru pranz am plecat pe la 1 din Sibiu si am ajuns la 10.30 in Iasi.
Inca in cort Undeva intre Sibiu si Brasov Oentrul Onestiului
Creatura pe care o vedeti in diferite poze pe-aici are corp de iepure si faţă de oaie, motiv pentru care a fost botezata Mielu’. A fost culeasa prin cumparare de la un Peco, si ne-a tinut de urat la intoarcere (de fapt ne-au tinut de urat, caci sunt doua).
Mielu Andrei vs Mielu Cine-a mai inventat si linia continua?!
In continuare aveti videoclipul melodiei What Have You Done (Within Temptation cu Keith Caputo). Si, la urma, un extras din blogul Ancai despre excursia la Sibiu. Ea e mai putin tehnica, si consider ca frazele ei completeaza descrierea week-end-ului nostru.
3 Zile departe de servici, de casa, de griji, de lumea care ma stie, 3 zile cu el de mana prin Sibiu si prin Cisnadioara. O mini vacanta, o incantare, relaxare, concerte, pizza, stat pe jos printre rockeri adevarati (si cativa punkeri pierduti in peisaj). Concertul in mare parte a mers la suflet, bine realizat, bine organizat. Mi-au placut The Gathering si Within Temptation si prestatia scenica a solistului de la My Dying Bride. Totusi, Capul de afis (Within Temptation mi-au parut a fi mai comeriali ca ceilalti, o incercare de Nightwish). Bun sunetul si bune luminile, ceea am vazut mai rar in Romania. Public devotat, dar nu isteric (cu mici exceptii), rockeri nu numai cu numele- piele, tinte, tricouri largi, par lung, bratari din piele, motociclete, bere (dar numai la pahar), atitudine (rebela dar totusi pasnica). Deja mi-e dor de atmosfera de acolo. Vreau sa merg si la anul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu