Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

joi, 28 iunie 2007

Apa

Noi nu prea bem apa de la robinet. Stam in Nicolina, am luat o gura plina atunci cand a fost situatia cu apa nepotabila scapata de RAJAC pe conducta, iar materialul din Observator care anunta ca in urma testelor apa de la Iasi e mai buna ca-n alte orase avea... nu-stiu-ce care m-a facut sa zic: „publicitate” (asta nu ne impiedica sa platim la pausal 3 metri cubi lunar, dar asta e alta poveste).
Ca urmare noi bem apa plata, sau, in ultima vreme, apa de izvor, gata imbuteliata la Kaufland. Doua alternative avem, Izvorul Zanelor si Calipso, (in ordinea preferintelor), prima din ce in ce mai rara pe rafturi.
Ieri am luat trei PETuri de Calipso. Ajung acasa, dau o dusca, zic „ce gust naspa are” si ma uit urat la sticla. Mai exact „in” sticla. Erau... chestii in ea. Depuneri in apa sau cum s-or fi numind, ca si cum captarea a dat de fund si a luat niste praf —aratau ca niste chestii de alea de raman in urma ficatului de pui lasat in apa—. Nu multe, nu mari, dar totusi... eu luam apa aia tocmai ca nu-mi trebuiau proteine. Ironic este ca daca ma focalizam pe planul apropiat-apropiat, vedeam eticheta pe care spunea „Microbiologic pura”, si cat de continua e testarea de laborator. As fi zis ca e de izvor si e normal sa mai aiba chestii. Dar eu o platesc sa fie microbiologic pura.
M-am dus la Kaufland, mi-au dat banii, data viitoare cand am sa merg ma voi intoarce la acest blog sa spun daca produsul a disparut sau nu de pe rafturi. In lipsa de altceva, am luat Dorna plata, dar in drum spre casa mi-am amintit ca apa oferita de catre universitate angajatilor vara asta este Cristalul Muntilor, apa care, impreuna cu Perla Ciucasului este produsa in satul Acris, in Brasov. Cu doi ani in urma "Topbusiness" si "Buna Ziua Brasov" scriau ca producatorul Perlei Ciucasului isi fabrica bautura intr-un grajdi reamenajat conectat la reteaua de apa a satului. Cool, nu?
Adaugati la asta urmatoarea descoperire facuta de un prieten: ca student la Bucuresti s-a apucat sa analizeze apa de la robinet. I-au iesit lui ce i-a iesit, si apoi a venit in Piatra Neamt pentru comparatie, asteptandu-se, la fel ca mine, sa descopere ca e mai buna. Surpriza!!! (sau, mai exact: Ţeaapă!!!): ciorba de microorganisme!
De asta continui sa ma amuz de declaratia nu-stiu-cui responsabil cu apa in orasul Iasi, care a spus ca nu se pune problema rationalizarii apei la noi, caci la Stanca Costesti este suficienta apa.
Din Prut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu