Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

marți, 5 iunie 2007

Proiect la master

Ea: neata
Ea: stiu ca sunt un stress
Ea: da nu-mi place nesiguranta
Ea: ai reusit sa afli ce tb sa contina proiectul la management financiar?
Eu: Sal! Profu aterizeaza (la propriu) la noapte. Secretara de la Elitec nu stie nimic de proiect. Am intrebat printre doctoranzii lui, nu stie niciunul despre ce ar fi vorba. Babele pe care le-am prins sambata in sala la Afaceri nu stiau nimic de MF. Tu ai aflat ceva?
Ea: nu
Ea: am sa ma duc azi sa vad ce si cum
Ea: azi la5
Eu: te duci unde?!
Ea: in 400 si ceva
Ea: se preda proeictul
Ea: ia stai asa
Ea: adica profu nu-i
Eu: tocmai.... inseamna ca mai e un doctorand pe care nu l-am dibuit sa-mi dea informatii. (azi se preda proiectul?!?!?)
Ea: ia vezi ce poti sa afli
[…]
Eu: profesorul X a primit instructiuni sa preia proiectele diseara, sa faca lista cu cei care au adus proiectele, si sa dea examenele.
Eu: FRAK, eu am uitat ca azi avem examenul. Stiam ca maine.
Ea: CE EX?
Eu: nu se da examen la asta, numai se preiau proiectele?
Eu: hai il stresam simultan pe M.
Ea: hihi

Eu: Sal! Ai idee daca la Management financiar sa si da examen, sau doar se sustine proj
El: doar proj.....ai idee daca sunt restante pt obiectu asta?
Eu: sper.
El: si eu
Eu: stii ce ar trebui a contina?
El: pai..din cate am inteles eu...tre sa inventezi ca iti faci o firma....apoi sa finantezi investitia intiala...si sa calc niste indicatori....si o proiectie de vreo 2-3 ani...
Eu: din cate ti s-a parut tie, sunt mai multe fete sau mai muilti baieti in serie? Ca nici eu, nici A. n-avem nici o idee ce-nseamna proiect, si sa stim care din noi tre' sa vina imbracat provocator

Eu catre Ea
Eu: auzi, imbraca-te provocator, ca tre' sa ne prostituam diseara pt informatii despre proiect.
Eu: eu am sa-mi aduc haine mulate si am sa-mi sug burta, tu... vino ca de obicei
[…]
Eu catre Ea
Eu: sal, a intervenit ceva si nu mai pot ajunge diseara. Fa orice pt informatii despre proiect. Dupa aia, fac eu orice ca sa mi le dau si mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu