Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

joi, 22 octombrie 2015

Sunt barbat. Nu fi idioata

Nu te-am luat ca sa-mi gatesti, sa-mi calci si sa-mi speli, iar daca scoti nasul din revistele de femei remarci ca si eu spal vase, si eu duc gunoiul, si eu stau cu copii si or mai fi chestii prin casa pe care le gasesti facute. Da, te poti plange ca nu se fac cand vrei tu; noi avem alt sistem de alocare a prioritatilor, asa cum voi aveti alt sistem de alocare a urgentelor atunci cand stati cu orele in fata oglinzii sau la shopping.

Faptul ca nu ma miorlai zilnic de cum esti tu nu inseamna ca esti perfecta. N-ai decat sa ma crezi imperfect, si sa te oftici ca nu ma afecteaza acest lucru. Ne iubim, si cautam calea de mijloc. Iar daca nu sunt idiot sa fiu violent cu tine, nu fi idioata sa crezi si sa share-uiesti toate prostiile pe care le citesti despre barbati. 


2 comentarii:

  1. Ca replica la invazia de articole pro-femei (promovate si de alde Poptamasi), au aparut, timide, si cateva articole care sa mai echilibreze situatia.
    Ultimul care a ajuns la mine era o chestie lacrimogena si romantica numita "Sunt barbat. Nu sunt un idiot".
    Puteti considera asta dreptul meu la replica.
    Si nu are nicio legatura cu Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu permisiunea ta am sa adaug si eu cateva randuri. Articolele pro-femei sunt scrise fie de "femei" misogine fie de barbati libidinosi fara succes la dive. Misoginele ajung la aceasta stare de dispret fata de barbati din mai multe considerente: 1. sunt refuzate la export (adica nu prezinta interes pt gorile), 2. au intalnit gorile neperformante in pat, 3. sunt frigide, 4 sunt in asteptarea Fat-Frumosului pe un cal alb mercedes, 5 Divele iubesc mai mult banii decat barbatii (gen Columbeanca). Or mai fi da nu le-am identificat eu. Acum despre gorilele libidinoase; exista o categorie de barbati care se prostitueaza (verbal) doar-doar or intra in gratiile si chilotii tutelor. Despre ei se spune ca ar avea limba lunga si pu..za mica. Si spre incheiere tare as vrea sa aduc un elogiu acelor femei si barbati onesti si cu bun simt.

    RăspundețiȘtergere