Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

luni, 4 august 2014

Status Report

   Iar s-a adunat o perioada fara postari. Am una in lucru despre Balti, care m-a tot asteptat sa o ilustrez cu poze.
   Intre timp, s-a terminat anul universitar. La mine asta a insemnat accelerarea testelor pentru reorganizarea retelei FEAA (a carei administrare am preluat-o inca din octombrie). Din nefericire, intervalul strans intre restanta, practica, licente/disertatii si admitere a insemnat ca nu am putut face mare lucru acum, ca a fost nevoie de servere. Voi reveni dupa jumatatea lui august.
   Am fost cu niste prieteni la salina din Targu Ocna. Recomand Casa din Livada. Cu 200 roni aveti o cabana in fundul unei gradini frumoase, cu un parter generos cu baie, bucatarie, frigider si destul loc cat sa mai intindeti niste paturi, si doua camere la mansarda cu aer conditionat. Mentionez ca si camerele de la drum sunt puse la dispozitie, dar proximitatea de calea ferata le face oarecum indezirabile.
Salina propriu-zisa este destul de bine acoperita de site. Mentionez ca acea cascada era oprita, iar la jocuri era o singura casierita care supraveghea si karturile intr-o parte, si jocurile+mesele de ping-pong in cealalta. Foarte mare coada la karturi, si ocazional cele 8+ mese de ping-pong sunt insuficiente. Nu am vizitat strandul cu apa sarata, care e foarte aproape. Poate alta data.
   Era pacat din Targu Ocna sa nu tragem o fuga in Slanic Moldova, statiune "imbunatatita" cu un iaz cu pesti in parcul central. Cred ca e singurul loc care pe mine, nascut in oras de munte, ma impresioneaza.

  Am facut impreuna cu Valy Greavu prima editie a admiterii online la Universitatea Cuza, scalare a sistemului testat anii anteriori pe FEAA. Valy s-a ocupat de IT, eu de restul. In general, ne-am atins obiectivul ca 10% din candidati sa fie inscrisi online (desi nu toate facultatile au avut "candidati electronici"). De "mai sus" ni s-a transmis ca admiterea online este considerata un success. Fiind prima data la nivelul acesta, avem o lista de "to-do"-uri pentru la anul.

Si tocmai ne-am intors de la Mamaia. Cateva observatii despre asta, maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu