Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

miercuri, 23 mai 2007

Rezumat la ultimii 6 ani


Salut!

Am cerut cuiva sa-mi spuna ce mai face, sau macar sa-si scrie memoriile pe blog, mai vedem si noi pe unde a mai ajuns. Mi s-a raspuns cu „fa tu intai”.

Iata, fac:

Deci, de la Adam si Eva incepand, am terminat specializarea Informatica Economica la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Universitatea Alexandru Ioan Cuza (pauza de respiratie). Candva (adica azi/maine) voi scrie si despre facultatea si sentimentele contradictorii pe care le provoaca.

Intr-un fel, am lucrat in timpul facultatii. Adica am mai tinut vreun an colaborarea cu ziarul Ceahlaul din Piatra Neamt, pana s-a remodelat pagina dincolo de ce puteam eu aduce. Prin anul II am inceput sa scriu la revista facultatii, al carui membru fondator sunt si la care am fost pe rand redactor, redactor coordonator, redactor sef. Din nou, asta discutie de alta data

Prin anul IV TVR Iasi a facut o preselectie de redactori prezentatori. 10 persoane am intrat, 2 baieti si 8 fete, 8 de la jurnalistica si doi externi. Am lucrat pe sport (da, stiu, eu si sportul, dar mi s-a propus si am intrat), si nu pot spune ca regret. E adevarat, poate nu sunt cei mai cultivati oameni, sau cei mai… academici. Dar in final problemele (atatea cat au fost) nu cu ei le-am avut, ci cu lenea operatorilor, toanele sefei, mofturile diferitilor sefului si sefuti….. Pot spune doar ca sa lucrez la TVR (cu care am mai lucrat in niste tabere de jurnalistica) a fost asa, un vis devenit realitate. Si o trecere, de la jurnalismul solitar (un carnetel/reportofon, si gata echipamentul de presa scrisa) la cel in echipa (operator, montajist, etc). Regrete? Ca s-a terminat. Ca nu as fi ajuns curand pe sticla, nu neaparat datorita moacei mele, cat datorita vocii. Dar se putea lucra la toate in timp.

Intre timp s-a facut semestrul 9 de scoala si eu am ajuns la licenta. Juma de ora m-a frecat rectorul cu intrebari. Multe aprecieri pozitive de la persone care nu ma asteptam. N-a fost 10. Regrete? Ca una care a citit de pe slide-uri a luat 10. Ata ete!

Cu o saptamana inainte de licenta am dat concurs pentru postul de analist programator la FEAA. Da, coleg cu Valy Greavu. Am trecut de partea cealalta a baricadei. Descoperi multe lucruri. Pe unii ii vezi altfel, pe altii ii descoperi la fel. Stiu ca fraza asta a fost de o banalitate stralucitoare, dar mai multe cu alte ocazii. Oricum, angajarea a venit cu locuinta de serviciu, langa Piata Nicolina si, mai nou, Kaufland. Pentru un vizitator care sta in gazda, tot locul pare mai mic decat camera lui de zi. Pentru noi, care venim din camine, basca si din camere in care se pastra linistea ca se invata (nu vorbesc de Targusor, ci de o anumita camera din Codrescu unde fetele invatau in draci, vorbeau in soapta, si nu erau maicutze). Ca sa n-o mai lungim, o camera mica, cu baie proprie, apa calda nonstop si… a noastra, la o chirie de nimic.

Da, a noastra. Pe 26 august 2006 m-am casatorit cu Anca ex-Chiritescu. Povestea e mai lunga si putini stiu ca e si mai lunga decat as posta pe blog. Nunta a iesit foarte bine (zicem noi si extrasul de cont J ), iar perioada de dupa nunta e super. Borcanul de miere e in continuare plin, iar noi suntem siguri ca n-o sa castigam niciodata la loto, caci avem tot norocul in dragoste.

Cam atat. Eu lucrez la server FEAA, sunt examinator acreditat ECDL si posesor al mai multor diplome (am sa postez cv-ul pe undeva, tot ca parte a unui pariu pierdut). Ea este profesoara de engleza. Am sa fur cat pot din experienta Mariei cu blogurile (o gasiti printre prietenii mei), si in masura timpului veti gasi jurnaluri, articole, dar si sf-uri, povesti exercitii de imaginatie. Cei care ma stiu se vor astepta mai degraba la improvizatii decat la destainuiri.

Dar cine are ochi vede, cine are urechi intelege, iar cine are cap va pricepe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu