Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

marți, 26 octombrie 2010

Relatii cu publicul

From: D..R..
To: Portal FEAA, Zona Studenţi
Body: Mi-am facut cont de mail la feaa dar nu am nimic in inbox ... nici macar un salut, bun venit. si nici e-mail-ul care imi da site-ul si contul de MSDN ca sa pot sa iau lucruri cu liceenta de student ...
Doresc instructiuni !
Multumesc in avans !
O zi buna !

Reply 1------------------------------------------------------
Domnule R...,
In calitate de persoana responsabila pe relatiile cu publicul legate de mail FEAA va prezint oficial scuze deoarece nu am reusit sa creez un mesaj de intampinare adecvat utilizatorilor serviciului de email al facultatii noastre. Va asigur de intreaga mea consideratie si de faptul ca voi sta zi si noapte pentru a crea un mesaj de intampinare care sa corespunda inaltelor asteptari pe care noi si comunitatea pe care o deservim le-au impus.

Silviu P....
Departament Server/Retea FEAA

Reply 2------------------------------------------------------
Domnule R.....,
In calitate de superior ierarhic al domnului Silviu P..., imi asum responsabilitatea pentru esecul acestuia privitor la un eventual mesaj de intampinare adresat dumneavoastra sau utilizatorilor serviciului de Posta electronica a FEAA. In aceasta situatie imi voi cumpara un bici pentru a-l putea convinge pe sus-mentionatul domn P.... sa lucreze zi (dar mai ales noapte) la crearea unui mesaj adecvat.
Cat despre esecul meu personal in a-mi face datoria de supervizor al relatiei studenti-terti via Sistemul Electronic al FEAA, ma voi retrage in post si rugaciune la o manastire, pe durata concediului. Am sa iau si biciul cu mine.

Cu Multa stima,
Mugurel Patrichi
Server Retea
FEAA


2 comentarii: