Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

vineri, 14 august 2009

D`ale crizei

Primii care ar trebui dati afara in urma masurilor de restructurare propuse de Guvern sunt liderii de sindicate. Burtosi plini de ei, toti convinsi de importanta muncii lor, indobitociti asproape de dorinta de a(-si) salva veniturile. Si nici unul neafectat de faptul ca s-au facut de ras de nenumarate ori aratand ca nu le pasa de cei "de jos" din sistem, atata vreme cat veniturile celor de sus sunt corelate corespunzator ("cum sa marim salariile debutantilor in invatamant cu 50% si a celor cu experienta cu doar 5%").
Anca imi zice ca a auzit la tv ca in nici o alta tara vest europeana nu s-au dat afara oameni. Pogea declara ca "am facut si noi calcule: in alte tari s-a crescut TVA-ul de la 19 la 25%, pensiile au scazut cu pana la 30%. Noi am cerut acest efort: 10 zile lucratoare fara plata pana in decembrie".

De 2 luni il tot aud pe Boc spunand "principala prioritate este salvarea locurilor de munca", in timp ce liderii sindicali o tin una si buna: "gasiti metode pentru a nu reduce salariile".
Vede-v-ati cu scaunele amenintate, sa vad atunci ce mai spuneti.

PS: eu-s in concediu. Fost-am la mare, curand poate ajung si la munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu