Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

vineri, 17 iulie 2009

Ce mai fac

Am terminat de importat din blogul vechi, inclusiv comentariile. Nu mi-a preluat toate imaginile, iar chestia aia cu “Ultimele comentarii” din stanga are o personalitate proprie si merge cand vrea ea. Mai aveam aveam spre postare o chestie pregatita tangential la universitatile particulare, dar intre timp a izbucnit scandalul cu Spiru Haret si multe din ce era de spus s-au spus deja (raman doar strigatele incredule: 300.000 de studenti, 50.000 de absolventi pe an la 40+ facultati, din care doar 5 acreditate).
Pe-aici “prin Copou” e admitere. Parerea despre “de ce FEAA” mi-am spus-o mai demult
aici , lectura placuta (Salut, Irina!). Va pot spune de pe acum ca admiterea la Cuza se va prelungi si saptamana viitoare luni si marti (cat de curand va apare si anuntul oficial pe undeva).
Intre timp, rascolind site-ul HappyFish (cu al carui umor nu chiar ma… omor intotdeauna), am dat de un personaj drag mie, de pe cand il ascultam (o Doamne, anul I!) la BBC Romania. Il cheama Alexandru Hancu, l-ati mai vazut prin filmuletele Happy Fish (
adevaratul imn al turismului, anyone?) si are un fel de “emisiune-editorial” pe HapyFishTV, numita “Lumea lui Hancu”. Vad ca nu (le) merge codul de includere pe pagina, asa ca va invit pe site-ul lor, aici si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu