Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

miercuri, 11 iunie 2008

de Alexandru Macedonsky

Dac-as fi trasnet v-as trasni,
V-as ineca daca-as fi apa,
Si v-as sapa mormantu-adanc
Dac-as fi sapa.

Daca-as fi streang v-as spanzura,
Daca-as fi spada v-as strapunge,
V-as urmari dac-as fi glont,
Si v-as ajunge.

Dar eu, desi raman ce sunt,
O voce-adanca imi murmura
Ca sunt mai mult decat orice,
Caci eu sunt ura”

5 comentarii:

  1. heeeey, dude!!! eaaasy, nice and easy.. take a deep breath, step out of the circle.. flower power!! smoke more, hate less..

    RăspundețiȘtergere
  2. ....that never worked for me

    RăspundețiȘtergere
  3. can I help? do u want me to kill somebody?? :D.. gladly

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, stiam ca pot conta pe tine.
    Dar...why killing them? They would not suffer enough.
    Mereu mi s-a parut ca filmele alea in care, de razbunare il impusca in cap sunt nedrepte. Nununununu... Intai tragi in picior, ca sa nu poata veni asa usor dupa tine. Apoi in coate (tacking disarming to a whole new level). Dupa care, in functie de cate gloante ai, poti incepe direct cu genunchii (sau laba piciorului, daca ai munitie). Apoi mai tragi in stomac (moarte lenta, dupa 20 minute, asta daca supravietuieste pierderii de sange din membre). Si apoi glont in cap.
    Si undeva, in lista aia de mai sus, tragi in testicole. Inca nu stiu cand.

    RăspundețiȘtergere
  5. =))
    am luat notite, :p

    RăspundețiȘtergere