Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

marți, 5 februarie 2008

QUI PRO QUO

—Şi, cum merge sesiunea? Sau, mai degrabă, restanţele?
—La mine merg excelent. N-am restanţe.
—Păi, parcă făceai ieri un proiect.
—Da, dar nu era al meu,
—Cum adică?
—Adica îl făceam pentru A.
—Pentru A? Dar de ce nu-l faci pentru B, că doar cu A n-ai nici o treabă.
—E mai complicat: lui A îi fac proiectul la X. B are propriul proiect la X, dar B are nevoie disperată de ajutor la Y. A are deja proiect la Y, o ia pe B în echipă şi toată lumea este fericită.
—Măi să fie, dragostea asta e mare.
—Da, mai ales când, de bucurie că am rezolvat-o la Y, B îmi va tehnoredacta în vacanţă xeroxurile alea pentru licenţă. Ştii că de prost ce-s scanate, nu pot fi convertite şi trebuie rescrise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu