Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Jurnal


Doua saptamani de munca la servici, cu un om lipsa si ture duble. Lucrurile au inceput sa se miste bine pe aici, dar asta necesita ceva munca sustinuta. Ma laud, in ordine invers cronologica, cu revista FacultatEAA, a carui prim numar a fost lansat alaltaieri. Desi, prorpou-zis, n-ar trebui sa ma lau eu cu ea, imi e draga ca concept si ca efort dezinteresat depus de cei care lucreaza la ea.

Ma mai laud cu masinuta din poza de mai sus, proprietate Anca+Mugurel=Love. O multime de alergatura si pentru aia (vesnica recunostinta mamelor si unui anume unchi de-al meu). Cel mai mare stres la volan n-a fost traseul Piatra-Iasi-Piatra-Iasi (in ciuda noptii si a ploii), cu Iasiul (pe cer senin). Inca n-am agatat-o nicaieri si pe nimeni. Dar recunosc ca decat s-o torturez pe strazile Iasiului in viteza I, mai degraba merg cu tramvaiul.

Cam atat. "Continut original" poate peste cateva zile. Va las cu sus-amintita revista, cu un nou filmulet postat de Mihai pe YouTube si cu una din cele mai frumoase combinatii melodie+videoclip pe care am vazut-o.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu