Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

marți, 11 septembrie 2007

CONCEDIU 2007:1/4: LA MARE


In sfarsit!!!
Da, a durat ceva.
Iar vor vorbi pozele?
Probabil La urma urmei, exceptand „a fost fain”, poate si „diferenta intre vacanta si concediu e ca prima dureaza trei
Va dura o suta de ani...
Stiu. Si da-ti seama, am un chef nebun sa fac link-uri.
Totusi...
Totusi, a inceput cu un drum de noapte cu masina catre litoral. Eu, Anca si parintii ei. Nu-ti pot povesti multe ca am dormit grosul lui.
dormind fumand sticks
Am inchiriat un apartament in Olimp, cu doua camere, toate conditiile necesare de la boiler la aragaz (trecand prin termopane, aer conditionat, 2 televizoare –unde am stat ne-au dat si vesela, rufarie, etc-). 1,7 milioane pe noapte. La doua familii, 4 persoane.
(camera era impecabila, dar mi-au placut pozele
N-au fost probleme cu cazarea, ci cu statiunea. Exceptand faptul ca la supermarket preturile erau mai mici, in rest nu prea era mare lucru de capul lui.
Totul se invarte in jurul hotelurilor Panoramic, Amfiteatru si Belvedere, care au pe mai multe niveluri restaurante si jos un golf cu o plaja. eu la belvedere eu pe faleza
Infecta. Pietroasa, cu apa mica (m-am plictisit de mers in larg). Ironic, in celelalte golfulete „neamenajate” apa era mai buna.
eu pe faleza poza de grup imbracati in olimp
in olimp in valuri valuri ce-a pescuit Mihai pe pietre
Si ce-ati facut?
Mers prin statiuni. Mai ales cand au ajuns si frate-meu, Mihai, cu prietena lui Melania. Si cu masina Melaniei :D. La Saturn mi-a placut, si ca plaja, si ca apa si ca perspective. Si ca atmosfera, daca in Olimpul este pentru grupuri de adulti casatoriti, fara copii, care vor sa se odihneasca si sa iasa la ceva terase parca incremenite in timp, Saturnul e mai pentru... familii cu copii cu tot.
etajul 5, Saturn

Nu ca eu as trage la copii, ci ca ei dau ceva viatza statiunii. Olimpul e si mic si... intunecat. Primaria nu-si bate capul cu lumini stradale.
Mangalia?
Am vazut-o, dar n-am stat si nici n-am vazut plaja, sau faleza. Am fost in partea civila a portului (dar nu zona unde se face Callatisul).
Ca oras e frumos. Un vapor de constructii in port Vax BMW. Salupa
Ma asteptam la un fel de Bicaz, dar este foarte dichisit. Si nici nu-i scump, in termeni de alimente. Din Mangalia am mers spre granita (unde am si ajuns, cu popas in Vama Veche)
Asa a-nceput si Băse sani videm
Si?
Poate am sa detaliez intr-un post ulterior.
Come on!!!
Ai trei poze: ce scrie la intrarea in „Pirati” sau cam asa ceva –o taverna foarte faina-, ca ilustrare a umorului vamaiot. Mai e aia cu tipul care sta in fund pe malul marii, ignorand si ignorat de restu; cum spune Anca, nimeni nu-ti are grija. Si mai e a treia, din zona de campare, unde se vad senzatiile tari din Vama –dorm itul pe plaja- langa masini ultimul racnet. Cum spunea cineva, nu mai vezi motociclete, vezi ATV-uri. As sta in statiune o noapte, sa vad cum e. Neajungand la festivaluri rock, cel mai apropiat ca senzatii este Sighisoara, si trebuie experimentata ca atare: stai acolo in timpul festivalului si vezi oamenii. Desi in Vama parca vezi mai bine cati ciudati sunt in lume (si in bine, si in rau), nu vad de ce ai ocoli-o dintr-un tur al litoralului.
Stuffstock?
Nope. Am venit prea devreme.
Altceva?
Venusul mi s-a parut relativ ieftin la cazare dar scump in rest (vezi sticla de Pepsi de 2 litri de 60+ mii). Plaja e plaja, in sensul ca e o semiluna de nisip mare, marginita de foarte putini spre deloc copaci, ceea ce ii da o atmosfera de tara araba. Costinestiul s-a aglomerat, iar noile modificari aduse (unirea lacului cu marea printr-un canal traversabil pe pod), laolalta cu multimea de chestii de pe plaja –saltele, terase, etc- parca mi-a lasat impresia de inghesuit.
Aici am vazut si cel mai penibil loc de pe plaja, un fel de casutza in trepte rasturnate, sediul tinerilor liberali, de pe ai carui pereti imi zambea ministrul Adormitei, pozand in diferite ipostaze. Si, erau multe oua aruncate?
Nu, ca nu-si batea nimeni capul. Iar albatrosii aveau si ei standarde, nu se rahateau pe oricine.
Alte statiuni?
Neptunul e mare, lipit de Olimp (deci aici erau plimbarile) cu multe terase cu autoservire relativ ieftine,cu apa calda si linistita. Si cu sat de vacanta
Am ajuns si la Mamaia, dar numai ne-am plimbat pe plaja si am fost in parcul de distractii. Statea a ploaie, deci ne-am dus acasa repede.

Un comentariu:

  1. u rock!!!
    hai ca ne'a fost dor de tine!!, ma bucur c'ai revenit.. faine pozele si banuiesc ca distractia a fost pe masura
    keep up!

    RăspundețiȘtergere