Bine ati venit pe blogul meu
Nu al universitatii.
Nu al facultatii.
Al meu.

Daca ati ajuns pana aici, probabil ca stiti cine sunt.

luni, 2 martie 2009

Despre studenti si implicare

FacultatEAA, numarul 4.

Nu am extrase, nu ca n-ar fi articole frumoase (chiar mi se pare un numar, cumva, echilibrat, cu de toate. Nici prea liric, nici prea filosofic).

E blogul meu, asa ca imi permit sa spun ca imi lipseste misto-ul din alti ani. Copilul din mine se revolta la potentialul de ironie si autoironie care exista la un numar dedicat femeii. Redactia a devenit mai serioasa. Stiu ca nu poti fi mistocar tot timpul, dar parca imi lipseste nebunia fals superioara a Andreei, sau… dezaxarea Mariei (come on,  nu poti pretinde ca erai axata). Pentru mine, care am urmarit revista, este un fel de “ai grija ce-ti doresti”: cititi de exemplu articolul din Jurnal de Bord al Gabrielei Stanculescu. Este o discutie deloc gol-filosofica si deloc stearpa (de-a lungul timpului FacultatEAA si-a avut partea de despicat firul in 4). Ton jucaus, discutie serioasa. Si cumva seriozitatea domina revista. Prin comparatie, noi, generatia anterioara, parem neseriosi si/sau mofturosi.

Nu spun ca e bine sau rau (si in nici un caz n-o sa incep cu “e bine sa mai si glumesti”, deoarece se si glumeste). Profit insa de schimbarea de ton pentru a observa ca ea parca se potriveste mai bine studentilor FEAA. Adica parca prea eram noi extreme (cu mine in frunte). Revista este mai… normala. Eventual chiar mai sanatoasa la cap. Intrebarea care se pune imediat, este mai citita? N-am sa speculez, si nici n-am sa divulg datele de trafic. Sunt ale redactiei. Imi pare rau ca nu mai avem generatiile de cititori pe care ii aveam, studenti care chiar dezbateau subiecte. E o problema generala, nu doar a FacultatEAA; si profesorii mi-au spus ca nu mai gasesc acelasi interes… non-didactic in studenti. Iar Portalul resimte poate cel mai tare lipsa unor studenti care ar fi luat o tema aparent banala si ar fi dezbatut-o (va aduceti aminte, Oana, Geno, tema de meditatie saptamanala din Zona Studenti?).

Revenind la FacultatEAA, imi place ca exista in redactie oameni care pot aduce o rupere de ritm. Numarul trecut era Florin, aici sunt Ancai si mai ales optica… neagra (a Ciresicai).

Dar per ansamblu, imi place ca mai exista studenti in FEAA care chiar mai fac ceva de dragul de a face ceva. Ei vor avea totdeauna mai mult respect din partea mea decat redactorii Opinia Studenteasca. Nu ca n-ar fi valori si acolo; e pur si simplu o chestiune de motivatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu